پرسشنامه تحول دیجیتال مرحله 1 از 14 7% قبل از اینکه وارد مسیر پرسشنامه شوید از شما میخواهیم که در آخر سوالات با توجه به اینکه نتایج برای شما ارسال میشود٬ شماره تماس و ایمیل خود را به درستی وارد بفرمایید. این پرسشنامه با توجه به نوع فعالیت شما حدودا ۴۰ سوال است که بین ۳ تا ۵ دقیقه از شما زمان می گیرد نوع فعالیت شما چیست؟(ضروری) خدماتی تولیدی بازرگانی تجارت الکترونیک فروشگاهی سایر نوع فعالیت خود را بنویسید(ضروری) حوزه ی تخصصی شما کدام است؟ فروش انواع پوشاک و البسه (لباس، کیف، کفش و...) فروش انواع لوازم الکترونیک (موبایل، لپ تاپ و ...) فروش انواع مواد خوراکی (قنادی، رستوران، میوه و ...) فروش انواع جاندار (گل و گیاه، حیوانات خانگی و ...) فروش انواع وسایل تزیینی و فرنیچر خانه (مبل، میز، چراغ خواب و ...) فروش انواع تجهیزات ساختمانی (درب و پنجره، سیم کشی و ...) فروش انواع لوازم تحصیلی (کتب درسی و غیر درسی، لوازم تحریر و...) فروش انواع اکسسوری (کلاه، زیور آلات، ساعت و ... ) فروش انواع کالاهای درمانی و بهداشتی (دارو، کرم و ...) سایر سایر را شرح دهید حوزه ی تخصصی شما کدام است؟ ارائهی خدمات مشاورهای(کسب و کار، رمز ارز، تحصیلی و ...) ارائهی خدمات ساختمانی(معماری داخلی و خارجی، تمیزکاری خانه و ...) ارائهی خدمات مهاجرت (ویزا، آیلتس و…) ارائهی خدمات دیجیتالی (فروش اکانت اسپاتیفای، فروش VPN، طراحی سایت و ...) ارائهی خدمات حقوقی و دولتی (وکالت، دفاتر اسناد، بیمه و ...) ارائهی خدمات تحصیلی (آموزشی، کمکدرسی، ترجمه و ...) ارائه خدمات بهداشتی و درمانی (پزشکی، پوست و مو و ... ) ارائه خدمات تعمیراتی (لوازم خانگی، الکترونیکی و ...) سایر سایر را شرح دهید حوزه ی تخصصی شما چیست؟ تولید انواع پوشاک و البسه (لباس، کیف، کفش و...) تولید انواع مواد اولیه (مواد صنعتی، شیمیایی و...) تولید انواع مبلمان و فرنیچر (مبلمان اداری، سرویس خواب و ...) تولید انواع تجهیزات ساختمانی (شیشه، گچ و سیمان و ...) تولید انواع اکسسوری (کلاه، زیور آلات، ساعت و ... ) تولید انواع لوازم و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی سایر سایر را شرح دهید حوزه ی تخصصی شما کدام است؟ صادرات واردات حوزه ی تخصصی شما کدام است؟ فروش آنلاین کالا فروش آنلاین خدمات آیا مجموعه شما وب سایت دارد؟(ضروری) بله خیر وب سایت خود را هر چندوقت یکبار به روزرسانی می کنید؟(ضروری) هر روز هر هفته هر ماه هر سال به روز رسانی نمی کنیم آیا از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس برای ارتقا و برنامه ریزی وب سایت خود استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا برای سئو وب سایت خود اقدامات تخصصی انجام داده اید؟(ضروری) بله خیر دلیل عدم استفاده شما از وب سایت چیست؟(ضروری) عدم آشنایی با کاربردهای وب سایت ناکارآمد بودن در کسب و کار شما هزینه بالای تولید و نگهداشت نداشتن نیروی کافی سایر علت عدم استفاده از وب سایت را شرح دهید آیا مجموعه شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند؟(ضروری) بله خیر در کدام یک از شبکه های اجتماعی فعال هستید؟(ضروری) اینستاگرام لینکدین تلگرام توییتر یوتیوب آپارات فیس بوک سایر فعالیت شما در شبکه های اجتماعی به صورت برنامه ریزی شده است؟(ضروری) بله خیر برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از نیروی متخصص کمک می گیرید؟(ضروری) بله خیر دلیل عدم استفاده شما از شبکه های اجتماعی چیست؟(ضروری) عدم آشنایی با کاربرد شبکه های اجتماعی ناکارآمد بودن در کسب و کار شما هزینه بالای تولید و نگهداشت نداشتن نیروی کافی سایر علت عدم استفاده از شبکه های اجتماعی را شرح دهید آیا برای توسعه کسب و کار خود از تبلیغات دیجیتال استفاده کرده اید؟(ضروری) بله خیر از کدام یک از روش های زیر استفاده کرده اید؟(ضروری) ایمیل مارکتینگ تبلیغات شبکه های اجتماعی تبلیغات گوگل تبلیغات کلیکی تبلیغات اکشنی سایر سایر را شرح دهیددلیل عدم استفاده شما از تبلیغات دیجیتال چیست؟(ضروری) عدم آشنایی با کاربرد تبلیغات دیجیتال ناکارآمد بودن در کسب و کار شما هزینه بالا سایر سایر موارد را شرح دهیدآیا مجموعه شما در پلتفرم های جامع برای مقایسه وجود دارد؟ ( پلتفرم هایی مثل ترب، دیجیکالا و...)(ضروری) بله خیر آیا شما برای جذب نیروانسانی از پلتفرم های استخدام استفاده می کنید؟ (پلتفرم هایی مثل جابینجا، ای استخدام و...)(ضروری) بله خیر آیا برای نظارت بر عملکرد کارمندان خود از بستر های دیجیتال استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر شما و افراد مجموعه از ایمیل سازمانی استفاده میکنید؟(ضروری) بله خیر شما و افراد مجموعه از بستر های دیجیتال برای ارتباطات درون سازمانی خود استفاده میکنید؟(ضروری) بله خیر پلتفرم مورد استفاده شما برای ارتباطات درون سازمانی چیست؟(ضروری) WhatsApp Telegram Email Slack Discord Fleep Rocket Chat Teams سایر پلتفرم مورد استفاده خود را بنویسید آیا شما برای برنامه ریزی و زمان بندی برنامه ها و جلسات خود از ابزارهایی مثل گوگل کلندر استفاه می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا شما برای نگهداری اطلاعات متنی خود از ابزارهایی مثل گوگل داکس استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا شما برای نگهداری اطلاعات تصویری خود از ابزارهایی مثل گوگل درایو استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا برای حسابداری از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا از ابزارهای دیجیتال برای مدیریت فرآیند استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا اطلاعات مشتریان خود را به صورت جامع و دیجیتالی جمع آوری کرده اید؟(ضروری) بله خیر آیا به مشتریان خود تحت عنوان باشگاه مشتریان خدماتی را به صورت دیجیتال ارائه می دهید؟(ضروری) بله خیر مشتریان شما از طریق کدام یک از بستر های زیر امکان ارتباط با شما را دارند؟(ضروری) WhatsApp Telegram Email Instagram ارسال تیکت امکان ارتباط از طریق ابزارهای دیجیتال وجود ندارد راه های ارتباطی با شما ( آدرس ، شماره تلفن، رزومه و...) بر بستر دیجیتال در دسترس است؟(ضروری) بله خیر از چه طریقی مشتریان شما می توانند شما را پیدا کنند؟(ضروری) وب سایت شبکه های اجتماعی گوگل مپ اپلیکیشن سایر اگر گزینه سایر را انتخاب کردید توضیح دهید فروش شما از طریق چه پلتفرمی انجام می شود ؟ اینستاگرام وب سایت تلگرام اپلیکیشن اختصاصی استفاده از پلتفرم های فروش نظیر دیجی کالا ، ترب ، آچار و .... سایر آيا سفارشات شما به صورت اتوماتیک ثبت و پیگیری می شود ؟(ضروری) بله خیر آیا از نرم افزار های انبار داری استفاده می کنید ؟(ضروری) بله خیر چه میزان از مشتریان شما بعد از خرید اول دوباره به سراغ برند شما می آیند ؟(ضروری) بسیار زیاد زیاد متوسط کم بسیار کم آیا برای تجربه بهتر مشتری خود ، اقدامی انجاد داده اید ؟(ضروری) بله خیر چه اقدامی انجام داده اید که شما را از رقبایتان متمایز می کند برای مقایسه قیمت کالاها از چه روشی استفاده می کنید؟ از طریق وب سایت ها از طریق تماس تلفنی از طریق مراجعه حضوری بستر های دیجیتال به شما در زمینه قوانین و اخبار روز کمک می کند؟(ضروری) بله خیر بستر های دیجیتال در کدام یک از موارد زیر به شما کمک بیشتری می کند؟(ضروری) نظارت بر عملکرد افراد ارتباط با خارج از مجموعه ارتباط درون سازمانی زمان بندی مدیریت هزینه ها سایر آیا برای تهیه اجناس خود از بستر های دیجیتال استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا برای انبارداری از نرم افزارهای مربوطه استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر چه میزان از مشتریان شما بعد از خرید اول دوباره به سراغ برند شما می آیند ؟(ضروری) بسیار زیاد زیاد متوسط کم بسیار کم آیا برای تجربه بهتر مشتری خود ، اقدامی انجاد داده اید ؟(ضروری) بله خیر چه اقدامی انجام داده اید که شما را از رقبایتان متمایز می کندبستر های دیجیتال در کدام یک از موارد زیر به شما کمک بیشتری می کند؟(ضروری) نظارت بر عملکرد افراد ارتباط با خارج از مجموعه ارتباط درون سازمانی زمان بندی مدیریت هزینه ها سایر آیا برای تولید و حمل و نقل از ابزارهایی مثل ای آر پی ها استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا برای انبارداری از نرم افزارهای مربوطه استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا برای برنامه ریزی تولیدی از نرم افزارهای مربوطه استفاده می کنید؟(ضروری) بله خیر آیا برای تامین مواد اولیه از طریق بسترهای دیجیتال اقدامی انجام می دهید؟(ضروری) بله خیر از چه طریقی اخبار مرتبط را پیگیری می کنید؟(ضروری) کانال شبکه های اجتماعی وب سایت ها افراد بستر های دیجیتال در کدام یک از موارد زیر به شما کمک بیشتری می کند؟(ضروری) نظارت بر عملکرد افراد ارتباط با خارج از مجموعه ارتباط درون سازمانی زمان بندی مدیریت هزینه ها سایر آیا خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهید؟(ضروری) بله خیر علت عدم ارائه خدمات به صورت آنلاین چیست؟(ضروری) خدمات شما به صورت آنلاین قابل ارائه نیست بستر مناسب برای ارائه خدمات به صورت آنلاین را ندارید آیا نمونه کارها و رزومه شما به صورت دیجیتال قابل ارائه است؟(ضروری) بله خیر بستر های دیجیتال در کدام یک از موارد زیر به شما کمک بیشتری می کند؟(ضروری) نظارت بر عملکرد افراد ارتباط با خارج از مجموعه ارتباط درون سازمانی زمان بندی مدیریت هزینه ها سایر با توجه به اینکه نتایج برای شما ارسال میشود٬ شماره تماس و ایمیل خود را به درستی وارد بفرمایید. نام و نام خانوادگی(ضروری) شماره تلفن(ضروری)ایمیل